niedziela, 26 maja 2013

:)

Witajcie!
Przepraszam, ale ostatnio coś nie mogłam znaleźć czasu na dodanie wpisu ;/
Ale dziś już jestem z piątkowym makijażem, następny dodam dziś wieczorem, jak dam radę, a jak nie to na pewno jutro! :)

Niestety wpisik szybciutki bo zaraz idę się ,,ogarniać" mycie, układanie włosów, malowanko i te sprawy :)

Do rzeczy:

Do makijażu użyłam:
- Bazy pod cienie KOBO Professional
- Paletki Sleek MakeUp i-Divine ACID
- Tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- Tuszu do rzęs Oriflame Volume Build


Oto me oczka:



Sprzęt:



I ja ;] :




Ech . . ja już chce żeby było cieplutko, chce znów krótkie spodenki!
Patrze na prognozę i no nie moge . .
Koniec deszczu i chmur dopiero od soboty, a ciepło od poniedziałku.??!!





5 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Lubię odcienie fioletu na oczach :)
    Cieszę się, że zgłosiłaś się do projektu. Wpisałam Ci na listę uczestniczek. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że nie zrobiłaś daty do której można dołączyć, bo dopiero wczoraj trafiłam na tę zabawę a mnie zainteresowała :)
      Pozdrawiam również! ;]

      Usuń
  2. bardzo fajny :)
    Ps zrobiłaś coś z włoskami bo jakoś inaczej wyglądasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak, już pisałam w innym wpisie - tym z kotkiem na oku :) Mam grzywkę prostą, chociaż nie do końca prostą. Ale już nie mam mojego słynnego przedziałka z boku głowy :)

      Usuń
  3. ładny makijaz , podoba mi sie kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))