sobota, 28 września 2013

Makijaż konkursowy i dwa zwyklaczki :))

Zacznę od makijażu konkursowego:
Jest to makijaż wykonany na urodzinowy konkurs u Karoliny - polecam odwiedzenie jej bloga, bo to co ona tworzy to są cuda i magia, ja jestem zachwycona! *.*
Ale niestety . . Mój makijaż nie dostał się do drugiego etapu :( Do II etapu organizatorka wybrała 10 prac (podobno makijaży było mnóstwo) . W linku kryjącym się wcześniej jest post gdzie można zobaczyć prace, które przeszły do II etapu. Odbywa się tam też głosowanie i w komentarzach można komuś pomóc w wygranej :) 

A oto mój makijaż : 
(Niestety robiony pod wieczór i zdjęcia robione w złym świetle i w ogóle ale myślę że oddają to co powinny :) )



Są i kolczusie wykonane przez moją  > mamę < :) 

Co powiecie na ten makijaż .? Ja ogólnie jestem zadowolona z tego jak wyszedł :) Ale no niestety, to jak widać za mało by przejść dalej . . ale nie załamujmy się - jeszcze niejeden konkurs przede mną :) 

Ogólnie to w następnym wpisie postaram się napisać coś o maseczce, którą wygrałam zajmując III miejsce w innym konkursie makijażowym ,,kolor". :) 

A teraz przejdę do pozostałych makijaży
Makijaż dzisiejszy z grzybobrania. Chyba ten brązik przywoływał grzybki bo dzisiaj pokonałam w zbieraniu wszystkich! nawet Teścia - starego grzybiarza :) 
Użyłam:
- bazy pod cienie Lumene 
- Paletki Sleek i-Divine Au Naturel 
- Paletki Sleek i-Divine Ultra Matts V2 Darks
- Tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- Tuszu do rzęs Oriflame Master Curl 








I makijaż z zeszłego weekendu :)
Użyłam:
- bazy pod cienie Lumene 
- Paletki Sleek i-Divine Au Naturel 
- Paletki Sleek i-Divine Ultra Matts V2 Darks
- Tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- Tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Blue
- Tuszu do rzęs Oriflame Master Curl 








A jak u Was z grzybkami..? Lubicie zbierać.?
Ja wręcz ubóstwiam! Zbierać, jeść, wąchać, oglądać . . mniam!


A teraz życzę Dobrej nocy! :)) 



12 komentarzy:

  1. Cudowne baloniki, szkoda że Ci się nie udało;/ Robisz cudowne kreski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nom szkoda. ale jak widać byli lepsi. i Ty! :))

      Usuń
  2. siwetne makijaze zaprezentowałas...ale Ty zdolna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Miło to słyszeć :)
      Ale nie tak zdolna jak Ty :))

      Usuń
  3. Świetne makijaże Kochana! :) Mnie grzyby i ryby nudzą :P nie lubię zdcydowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzyby lubię zbierać a ryby jeszcze bardziej

      Usuń
    2. Ja grzyby zbierać uwielbiam! a ryby to dla mnie nuda, ale jak się idzie z łowiącymi znajomymi to może być wesoło i nie nudno :D ale ja z wędką stać nie będę!

      Usuń
  4. makijaż jak najbardziej urodzinowy, kokardki i balony to jest to :) dwa pozostałe również są ładne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))