wtorek, 26 sierpnia 2014

Manicure hybrydowy: Wzorki azteckie na pastelowym tle Semilac! TUTORIAL

Hej! :)
Tak piszę szybciutko, aby Wam pokazać moje ostatnie pazurki! :) Ci, co obserwują mój fanpage widzieli ostatnio pazurki z azteckim wzorkiem, ale nie te, które chcę Wam pokazać ;) Tamte były koleżanki, Ani ;)





A jak poszło malowanie prawej ręki (ręką lewą!) O, tak :




Zainteresowane.? To zapraszam do obejrzenia tutorialu!
Mój najkrótszy filmik - 4,5 min :)) 






I jak się Wam takie pazurki podobają.? :)
W życiu codziennym robią szał ;) 



11 komentarzy:

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))