sobota, 16 stycznia 2016

Wyprzedażo-boxy od Paese! 8 kosmetyków za 49 zł + darmowa dostawa!

Firma Paese podczas swoich noworocznych porządków w magazynach znalazła sporo kosmetyków, końcówek serii, kosmetyki w nieaktualnych opakowaniach i skomponowała dla swoich fanów wyprzedażo-boxy. W każdym z nich znajduje się 8 różnych kosmetyków, w każdym pudełku znajdziecie podkład, puder, kamuflaż, lakier do paznokci, kredkę, cień do powiek, błyszczyk i pomadkę. Brzmi smakowicie, co? :) Kosmetyki są wybierane losowo, pełnowymiarowe oraz posiadają ważną datę przydatności!
To świetna oferta, więc gorąco zapraszam do zakupienia swojego boxa! Ja już z niecierpliwością czekam na swoje pudełko :)
SKLEP : http://sklep.paese.pl/p/888-wyprzedazo-box-paese



Kupicie? Koniecznie dajcie znać! 
Miłego sobotniego wieczoru! :) :*


17 komentarzy:

  1. Ja niestety muszę w końcu zacząć zużywać swoją kolorówkę, więc póki co szlaban na nowe zakupy mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to dzisiaj przeczytałam, kolorówkę się używa, nie zużywa :D

      Usuń
  2. Polubiłam Paese za puder ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój ulubiony! Chociaż uwielbiać Paese zaczęłam od podkładu :)

      Usuń
  3. Ja skorzystalam z rabatow weekendowych gazety Joy i kupilam pedzelki. W tym miesiacu juz na wiecej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bywa i tak :) ja też ostatnio nie mogę sobie za dużo pozwalać :)

      Usuń
  4. chciałam to pudełko, ale jakz obaczyłam minę chłopaka na kolejne kosmetyki to siwertdzilam ze ma rację hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że kiedyś skusiłam się na pudełko z Paese i byłam zadowolona :) szkoda, że się troszkę zgapiłam bo ta promocja chyba już jest niedostępna :(
    Pozdrawiam!

    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja, ale firma jest mi nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może warto spróbować taki kuferek, a może trafi się w nim coś wartościowego do późniejszego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem w takim pudełeczku nie powinno zabraknąć olejku arganowego. Polecam stosować regularnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))