niedziela, 28 kwietnia 2013

Jak widać mam nowy nagłówek : ) Pierwszy raz robiłam takie coś uznałam, że taka ,,zlepka" makijaży będzie odpowiednia : )
Jak Wam się podoba.? Może być, czy jest to jakieś mało profesjonalne..? Oczywiście nagłówek na pewno się jeszcze kiedyś zmieni : ) 




Ogólnie to dzisiejszy makijaż dodam raczej wieczorem. Zaraz idę się ogarnąć, dopiero umalować . . A potem idę tam, gdzie moje Szczęście mieszka : )) 






To co powiecie na nagłówek.? Piszcie! 






Ps. Jakby któraś z Was chciała to mogę dodać wpis z którymś makijażem z nagłówka. Wystarczy poprosić w komentarzu : )


1 komentarz:

  1. Nie widziałam nagłówka w akcji. Sama też kiedyś zrobiłam sobie taką zlepiankę z podsumowania makijaży. Fajne poglądowe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))