środa, 24 września 2014

Dwa makijaże dla rudowłosej, odważny niebieski i zmysłowy nudziak! W roli głównej Karolina!

Hej! :*
W końcu mam czas na post.. Przepraszam Was bardzo, nawet nie wyliczam ile czasu minęło od ostatniego wpisu bo mi wstyd :( Dzisiaj przysiadam i robię wpis, potem jeszcze uszykuję co nie co na kolejne, muszę się wziąć w garść i znaleźć chociaż 15-20 min dziennie na blogowanie, to niedużo ale jednak wiele :) Tak będą powstawać wpisy na raty no i zobaczę co się tam na innych blogach dzieje, bo zaniedbałam to łokrutnie!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić Karolinę w dwóch wersjach.
Po pierwszy makijaż Karolina zgłosiła się do mnie gdy szła na swoją osiemnastkę. Na zabawę uszykowała białą sukienkę, niebieskie buty i dodatki. Chciała coś pasującego. Szczerze.? Obawiałam się efektu końcowego, bo jak tu połączyć takie kolory z rudymi włosami żeby wszystko wyglądało tak jak powinno.? Ale wiecie, wyszło świetnie! Niestety zdjęcia nie oddają tego, jak to było pięknie w rzeczywistości bo ten makijaż robiłam hmmm.. no miesiące temu (chyba okolice marca) i jeszcze nie umiałam dobrze uchwycić makijażu wykonanego na innej osobie a także nie używałam parawanu, tu widać jak on duo daje :)

Jeśli jesteście ciekawe użytych kosmetyków to pytajcie o nie w komentarzach, wtedy bardzo się postaram przypomnieć je sobie, ale teraz po prostu nie mam tyle czasu żeby myśleć, przypominać sobie i no wiecie o co chodzi ;)

Zapraszam do oglądania!





Drugi makijaż to makijaż na ślub!
Nie Karoliny rzecz jasna ;)



Zrobiłam zbliżenie, ale niestety te zdjęcia się nie udały.

Widzicie jaka jest różnica w zdjęciach.? Teraz chyba lepiej mi wychodzą, co.? :) 


Koniecznie piszcie jak się Wam Karolina w tych makijażach podoba! Nie patrzcie na jakość zdjęć, bo ta jest bardzo różna, tylko na jakość makijaży ;)


Jeśli spodobał Wam się makijaż osiemnastkowy (niebieski) klikajcie TUTAJ i potem w serducha!

Jeśli spodobał Wam się makijaż na wesele (nude) klikajcie TUTAJ i potem w serducha!


Zobaczymy, który spodobał się Wam bardziej :) :) Jestem bardzo ciekawa! Możecie rzecz jasna dać po serduszku obu makijażom :) 



14 komentarzy:

  1. Witam, mam pytanie w okolicy jakiej kwoty wykonujesz makijaże? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do skontaktowanie się ze mną w wiadomości prywatnej przez Facebook, prywatnie lub przez fanpage :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. czy kolor włosów tej Pani jest naturalny czy farbowany? jeśli farbowany byłabym wdzięczna za podanie informacji na temat farby, bo kolor jest cudowny! właśnie taki chciałabym mieć, ale nie mogę znaleźć odpowiedniego produktu. :/
    drugi makijaż śliczny, pięknie otwiera oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uooooo ten drugi bardziej mi przypadl do gustu, a w pierwszym bym wymieniła ten niebieski na jakiś fiolet brąz i do moich oczu wtedy bardziej by pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu jako rudzielec widzę połączenie z niebieskim ;) fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski makijaż strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaże !
    Ten na 18-stkę cudowny ! co to za niebieski kolor ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski makijaż jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. oba makijaże bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne makijaże , szczególnie ten drugi mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie - u mnie jest podobny
    Pozdrawiam, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))