wtorek, 21 października 2014

Podsumowanie kuracji rzęs odżywką Realash - jak to wygląda po trzech miesiącach.? Recenzja Realash

Hej Kochani! :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać coś cudownego! A dokładniej to moje rzęsy :) Jak już wiadomo ponad 3 miesiące temu rozpoczęłam kurację z odżywką do rzęs Realash. Minęły już pełne 3 miesiące stosowania więc czas pokazać Wam co stało się moim rzęsom! :)

Odżywkę stosowałam codziennie poza jedną przerwą gdy w wakacje pojechałam na Woodstock i nie wzięłam mojej małej przyjaciółki ze strachu, że mi gdzieś przepadnie, a to by była wielka strata! Tak więc to była jedyna przerwa, gdzie ominęłam 4 ,,dawki" odżywki. Przez ten fakt dzień zakończenia kuracji przesunęłam o 4 dni. Post dodaję niestety jeszcze później ponieważ nadmiar obowiązków zabiera mi prawie cały wolny czas!
Jeśli chodzi o pamiętanie o odżywce każdego wieczoru to wcale nie jest to trudne, wystarczy położyć ją w widocznym miejscu gdzie jesteśmy przed udaniem się do łóżka. U mnie była to półka obok lusterka w łazience przy którym zmywam makijaż. Pewnie z 15 razy w ciągu tych 3 miesięcy zdażyło mi się nałożyć odżywkę także rano, np w weekend gdy malowałam się ok godz 14 lub jak byłam chora ;) Ale zaznaczam, że w ,,instrukcji" jest wzmianka o tym, że stosowanie więcej niż raz na dobę nic nie daje ;)

1. Kuracja - plan wydarzeń
 - ok tydzień po rozpoczęciu kuracji rzęsy widocznie się podkręciły i nabrały blasku, jednak jeszcze wypadały tak jak wcześniej czyli dość mocno
- ok dwóch tygodni po rozpoczęciu kuracji wyrosła mi cała armia malutkich, nowych rzęsek i rzęsy zaczęły przestawać wypadać.
- po miesiącu wyglądało to tak jak >TUTAJ< . Nie będę się rozpisywać, zapraszam do pierwszej recenzji!
- po półtora miesiąca miałam mały problem w nowymi rzęskami, które nie wywijały się od samego początku i czasem drażniły mnie w oko czy dolną powiekę. Patrząc na rzęsy od boku było widać dwa rzędy : długie, podkręcone rzęsy i o połowę krótszy rząd prostych rzęs.
- ok drugi miesiąc kuracji : rzęsy jakby zatrzymały się, trwało to ok tygodnia, nie rosły bardziej, nie podkręcały się nieco mnie to denerwowało, bo do tej pory zmiany było widać tydzień po tygodniu ale nawet przy odchudzaniu po jakimś czasie waga staje i nie należy się poddawać ;)
- w ostatnim okresie kuracji, czyli po pierwszym tygodniu drugiego miesiąca do miesiąca trzeciego rzęsy dokańczały wyrównywanie, urosły mniej więcej do tej samej długości co pokazało jak bardzo się zagęściły.

2. Co się zmieniło..? Rzęsy stały się:
- grubsze i mocniejsze
- znacznie dłuższe
- gęściejsze (linia rzęs wydłużyła się ku wewnętrznemu kącikowi)
- zdecydowanie bardziej podkręcone
- przestały wypadać


Zapraszam Was jeszcze do zapoznania się z postem, który zapowiadał kurację. Opisałam w nim moje rzęsy i napisałam jakich efektów oczekuję. post jest  >TUTAJ<
Efekty po kuracji przerosły moje oczekiwania! Z resztą, co tu się rozpisywać, zdjęcia zaraz Wam wszyściutko pokażą!!

Na początku zaznaczam, że zdjęcia podczas obrabiania zostały tylko 
przycięte, polepszyłam też ich kontrast, długość rzęs jest prawdziwa!!
zaznaczam, ponieważ pod postem po 1 mies. kuracji dostałam komentarz, że to fotomontaż





Tak, mnie też aż się nie chce wierzyć!

A tu wytuszowane ślicznotki:




I teraz najważniejsza sprawa.. 
Czy uważam, że odżywka jest warta 169 zł.?
- TAK!

Zobaczcie, licząc same 3 miesiące kuracji wychodzi ok 56 zł na miesiąc, to nie jest tak dużo. Ale powiem Wam, ze po 3 miesiącach nie odstawia się tej odżywki. Należy stosować ją jeszcze raz, dwa razy w tygodniu dla utrzymania efektów. Po 3 miesiącach codziennego stosowania zostało mi jeszcze z 1/3 opakowania, jak nie ciut więcej. Teraz, stosując ją raz, dwa razy w tygodniu podejrzewam, że wystarczy mi spokojnie na pół roku. Czyli wydłużamy żywot jednego opakowania do 9 miesięcy! A dzieląc 169 zł na 9 to mamy.. niecałe 19 zł na miesiąc! Czy niecałe 19 zł miesięcznie na cudowne, długie rzęsy to nie jest mało.?
Cena jest super, uwierzcie! :)


Ocena: 
6 / 6 


I na koniec jeszcze raz przepięknie dziękuję firmie Realash za możliwość przetestowania tej cudownej odżywki!
Pozdrawiam całą Realash oraz szczególnie pozdrawiam Panią Milenę z którą pisałam! :)



30 komentarzy:

  1. WOW <3 obłędne masz rzęsiska teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny efekt, no i widzę nowy nagłówek.
    Bardziej mi się podoba od starego.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie. muszę ją mieć ;)

    http://xiness.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. No no jestem pod mega wrażeniem...Rzęsy są WOW.Może niedługo ta odżywka będzie i moja :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tak to koniecznie pokazuj efekty! Będziesz zachwycona :)

      Usuń
  5. Gratuluję efektów, są mega!
    Ja też nie wierzyłam, że takie coś da się zrobić na rzęsach, ale DZIĘKI BOGU można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano na szczęście można! :) Jestem mega szczęśliwa, w końcu mam piękne rzęsy bez doklejania sztucznych ;))

      Usuń
  6. Ale różnica, genialnie się prezentuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tą cenę jakby nie było efektu to bym się powiesiła ;)

    A tak poważnie niesamowita zmiana! WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też szczerze mówiąc się obawiałam ze efekty nie będą spektakularne a tu spore zaskoczenie, rzęsy rosną jak szalone! :)

      Usuń
  8. Efekt naprawdę jest rewelacyjny. Ja od kilku tygodniu używam RevitaLash i też już widzę pierwsze rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOOOW! Efekt jest powalający!
    Twoje rzęsy wygladają teraz rewelacyjnie :)
    Zazdroszczę :)

    B.fajny blog. OBserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kwestia jest tylko taka że jak przestanie się używać tego specyfiku rzęsy wracają do pierwotnego wyglądu i zaczynają wypadać....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah.. ale mnie zaintrygowałaś swoimi rzęsami. Po prostu lepiej być chyba nie może. Muszę się zastanowić nad tą kuracją w przyszłości.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę się obawiam,czy nie będzie skutków ubocznych po zakończeniu kuracji :/ muszę przyznać że poprawa spektakularna :)
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak wyglądają rzęsy teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Piękne Rzęsy :) Ja Zaczęłam Kurację wczoraj i szczerze po mimo tych widocznych efektów jakie są u koleżanki ....Mam straszne obawy!!!! CZY JĄ STOSOWAĆ .Bardzo Dużo jest Wypowiedzi jest ,że faktycznie efekt jest zadowalający wręcz fantastyczny ...Ale Później rzęsy wypadają do takiego stanu ze nie maja nic ... to jest dopalacz i chcąc utrzymać po tym rzęsy można wnioskować ze co? do końca życia mam stosować odżywkę Realash??? ... czy może jest Dziewczyna która Może wypowiedzieć się już całkiem po tej kuracji !!! jak to na prawdę Jest ..Czy te obawy sa adekwatne do opiń na forum ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Po dwóch miesiącach stosowania efekt fajny, niestety w trzecim miesiącu rzęsy zaczęły wypadać strasznie. Teraz wyglądam strasznie, nawet stosowanie dalej Realasha nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile czasu temu zaczęły wypadać.? Ja jakoś w pierwszym tyg. drugiego mies. miałam zatrzymanie postępu i rzęsy z lukami ale na sam koniuszek kuracji wszystko poszło w górę i się wyrównało :)

      Usuń
  16. Thanks for posting comment in our blog..

    visit our http://www.infosyte.in/2012/08/samsung-galaxy-y-duos-s6102-price.html?showComment=1426082823845#c1584096943906196299

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt:) chyba się skuszę na tę odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there! This post could not be written any better!

    Reading this post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this.
    I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read.
    Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))