środa, 10 lipca 2013

Koloroowo !

Witajcie :)
Dni u mnie są coraz piękniejsze, mam nadzieję, że u Was również :) W końcu można się wyłożyć na słoneczku, nóżki brązowieją. . Uwielbiam się wylegiwać na słoneczku, a Wy.? :) Służą Wam takie upały..? (bo mi jak najbardziej!)
Ogólnie to wzięłam się za siebie, albo tak ok 10 rano wyjeżdżam na rolki pośmigać dla zdrowia i urody godzinkę albo tak o 11 idę na balkon się poopalać. Wiem, że to niebezpieczna pora na opalanie, ale nie leżę długo, a słońce trochę po 12 znika nad blokiem i jak chcę się wygrzać to muszę przed :)
Naprawdę czuję się lepiej jak coś dla siebie robię :) Polecam!
Już o kończę pisanie w zasadzie o niczym :) I przechodzę do tego, co lubię najbardziej, czyli to makijaży :) Oba są bardzo kolorowe i nieskomplikowane. Nakładałam je na białą kredkę ponieważ miałam końcóweczkę bazy (na max 2 makijaże) i zostawiałam ją na przyjście nowej, wygranej paletki :) ale zamówiłam też bazę z Lumene bo po obejrzeniu jej recenzji u jednej blogerki, gdzie ArtDeco wypadła przy niej marnie uznałam, że muszę ją mieć :) Baza doszła wczoraj, paletki jeszcze nie ma . . ale wczoraj dostałam wiadomość, że po prostu zapomniano o wysłaniu jej, ale wczoraj miała być już wysłana :) Nie mogę narzekać, w końcu mogłam jej w ogóle nie mieć! Co do bazy to jest genialna, oj jest . . zrobię jej recenzję, tylko najpierw muszę ją dobrze przetestować (na dłoni wypadła rewelacyjnie). Jeśli któraś z Was musi szybko sprawić sobie nową bazę, to uwierzcie mi na słowo i nie czekajcie na recenzję - po prostu kupcie ją! Na allegro jest za 35 zł z przesyłką :) (bez 24,90 najtańsza)
Teraz makijaże . . Zacznę od . .nie tyle co gorszego co mniej fajnego ;D
Użyłam:
- kredki Catrice Kohl Kajal białej jako bazy
- paletki Sleek i-Divine Acid (żółty, pomarańcz, zieleń i biel pod łuk brwiowy)
- tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- tuszu do rzęs Oriflame Very me Fat Lash Black Out







I makijaż numer dwa, po prostu tęczowy :)) 
Użyłam:
- kredki Catrice Kohl Kajal białej jako bazy
- cieni: * Kobo Mono Eye Shadow odc. 108 Wild Strawberry * Sensique Oriental Dream odc 131 * Sensique Oriental Dream odc 132
- paletki Sleek i-Divine Acid (cienie: pomarańczowy, żółty, zielony + biel pod łuk brwiowy)
- tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- tuszu do rzęs Oriflame Very me Fat Lash Black Out








A teraz śmigam się trochę doprowadzić do ładu, idę z Belzebubkiem pogonić koty na osiedlu i potem opalanko :)

Pozdrawiam serdecznie!! :)



20 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tej zielono- białej bluzeczce i w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż jest piękny i z chęcią oddałabym się w Twoje ręce :)
      ostatnio w ogóle się nie maluję.

      Usuń
  2. Suuuper!!! :) Ale kolorowo!! :) Ja też lubię robić coś dla siebie :)
    Ale o tej godzinie na słońce już nigsy nie wyjdę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego to, zaszkodziło Ci kiedyś..?
      Dzięki :))

      Usuń
  3. świetne makijaże naprawde kolorowo i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny efekt!w sam raz na lato:))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i to jeszcze jak kolorowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nad morzem na razie nie za ciekawie :/ Słonka brak...

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie to wygląda, nawet nie pomyślałabym...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny, każdy komentarz bardzo mnie cieszy i motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, przepiękna tęcza ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż nr 2 najbardziej mi się podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. tęczowa kreseczka świetna i do tego taka intensywna, zaciekawiłaś mnie tą bazą choć na razie muszę wykończyć którąś z tych co już posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta kreska jest boska ! musze kiedys zrobic ;DDD ale kurde tak cudownie ja wyciagnelas do gory ze umieram < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jak kolorowo! ;) I jakie masz długaśne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))