wtorek, 15 lipca 2014

Kolorowy manicure na lato! Ombre doskonałe na wakacje - TUTORIAL :)

Witajcie! :)
Ten wpis i filmik miały pojawić się wczoraj, chciałam wszystko dokończyć w niedzielę wieczorem, jednak moje niedzelno-wieczorne zajęcie zostało ograniczone do leżenia w szpitalu z kroplówką i zastrzykiem domięśniowym, ałaa! Ale to na szczęście nic strasznego, tylko mnie tak okrutnie brzuch bolał, że myślałam, że umrę :( Teraz 10 dni antybiotyk i będzie dopsz :)
Śledzący mój fanpage widzieli już te pazurki, dzisiaj znów do nich wracam, ponieważ w końcu obrobiłam filmik - tutorial :)
Ogólnie wczoraj wieczorem przysiadłam i obrobiłam bardzo dużo zdjęć makijaży, moich ale większość na innych dziewczynach! Muszę się w końcu zabrać za wrzucanie makijaży jakie robię innym, bo coś mi to bardzo nie wychodzi.
Ogólnie to mimo wakacji wciąż brakuje mi czasu, ale postaram się to jakoś zmienić, bardzo boli mnie to, że nie jestem na bieżąco z Waszymi blogami :(

Ogólnie to moje myśli coraz częściej porywa Woodstock, na który jadę już za..15 dni!! Już poczyniłam pierwszy zakup przygotowawczy, czyli torebkę - nerkę :) W chińczyku za 15 zł dorwałam tak fenomenalną, że jestem w szoku :) Już mi się śni po nocach, marzy w dzień, oglądam filmiki z zeszłych i się nagrzewam! To będzie mój trzeci Wood, a jaram się jakbym jechała na pierwszy :D Oczywiście teraz zabieram aparat i będzie na blogu fotorelacja ;))

A teraz już przechodzę do pazurków!
Prezentują się one tak:


Są to moje pierwsze matowe pazurki - nie tylko hybrydowe ale w ogóle! Spoglądając na nie pierwsze kilka razy miałam mieszane uczucia, jednak teraz jestem bardzo zadowolona! Są śliczne, mat nie jest absolutny, ale piękny :)

Zapraszam serdecznie do obejrzenia filmiku! Kciuki są dla mnie bardzo ważne, więc jeśli filmik się podoba - dajcie znać kciukiem w górę! :)




Łapcie zbliżenia!




Cętki wykonałam zwykłym lakierem aby lśniły na matowym tle, efekt - bomba!


Jak się Wam podobają..? :)
I możecie napisać co myślicie o filmiku! :)




Ach.. Mam dla Was jeszcze jednego niusa :) Coś ekstra - czyli możecie wygrać swój własny zestaw do hybryd!! Firma Diamond Cosmetics doczekała się swojego pierwszego spotu reklamowego o lakierach Semilac i z tej okazji ma dla Was coś wybitnego! Czyli za udostępnienie u siebie na facebook'u (publicznie!) spotu reklamowego możecie wygrać zestaw do hybryd! Zabawa trwa do końca miesiąca, co tydzień losowany jest nowy szczęściarz! Czyli firma ma jeszcze na rozdanie 3 zestawy, szybko, szybko! :)
Ja mimo, że posiadam zestaw do hybryd też wzięłam udział, ponieważ moja lampa trochę się już zużyła.. :(
Spot do udostępnienia znajdziecie tutaj >>KLIK<< 


19 komentarzy:

  1. mnie sie ombre bardzo podoba, ale jakoś mi nigdy nie wychodzi (tzn ja nie robie hybrydy) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega!!! :) Zabieram się za oglądanie i zapewne sama wypróbuje take zdobienie :D Świetnie!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne letnie pazurki! Aż mam ochotę przysiąść i zrobić takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne kolory, ładne przejścia :)

    gwoli ścisłości:
    to jest gradient/cieniowanie, ombre to jak przechodzą paznokcie od najciemniejszego do najjaśniejszego (np.kciuk czarny, paznokcie środkowe w odcieniach szarości, a mały biały)
    mogłabyś troszkę kształt dopieścić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      Dzięki za uwagę, ale ja nadal będę pisać o tym jako "ombre", ponieważ tak to już się przyjęło i jeśli ktoś będzie chciał poszukać wzoru na cieniowane paznokcie to pewne, że wpisze hasło ,,ombre" Wpisując w google "paznokcie ombre" czy ,,ombre nails" to wyskakują różnokolorowe, wesołe pazurki :)
      A w jakim sensie kształt dopieścić, żeby były bardziej szpiczaste, mniej, szersze...? Mi się bardzo podobają i wiele osób mówi mi, że mam śliczny kształt paznokci :)

      Usuń
  5. Przepięknie wyszły Ci te pazurki :) Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podobają! :) Dziękuję!

      Usuń
  6. świetny kształt paznokci, fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. polecam, polecam! Ja od jakiegoś czasu ubóstwiam i preferuję ombre! :)

      Usuń
  8. piękne i jeszcze te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudo! musze wkoncu zadzialac z jakims cieniowaniem bo mega mi sie to podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, warto! :) Ja tak naprawdę chyba dopiero teraz doszłam z tym do wprawy, wychodzi mi to coraz lepiej! :)

      Usuń
  10. śliczne pazurki :) bardzo podoba mi się ombre muszę wyprobowac w końcu na swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile Ci się trzymają takie paznokcie? i czyy firma tych kosmetyków jest dobra?

    OdpowiedzUsuń
  12. och... pięknie! cudne och ach :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))