czwartek, 26 lutego 2015

Moich makijaży studniówkowych osiem! Zapraszam :)

Już zbliża się koniec lutego więc chyba w końcu czas najwyższy zaprezentować makijaże studniówkowe jakie miałam przyjemność robić w tym roku :)
Makijażu zrobiłam osiem, z czego sześć jednego dnia. Niestety dwie szkoły w moim niewielkim mieście zrobiły studniówki tego samego dnia i nie znalazłam czasu dla wszystkich dziewczyn, które do mnie pisały o makijaż .. :c

Myślałam żeby rozbić te makijaże na 2 posty czyli w każdym pości znalazłyby się po cztery makijaże ale w sumie to chyba nie ma większego sensu, zobaczycie wszystkie tutaj :)

Jeśli chcecie zapytać o kosmetyki jakich użyłam, np o podkład, bazę pod cienie, czy któryś cień to śmiało pytajcie w komentarzach - będę odpowiadać :)

Kasia



Daria



Kamila 



Agata



Linda



Marta 



Kaja



Ewelina 




Bardzo jestem ciekawa co sądzicie o tych makijażach :) Fajnie jak wskażecie w komentarzach makijaż dziewczyny który najbardziej się Wam spodobał, lub też makijaże kilku dziewczyn :)
Czekam! :) 




A tak nawiasem mówiąc to za tydzień 
z haczykiem zdaję oba egzaminy na prawko
i dlatego też trochę rzadziej tu bywam :) 

12 komentarzy:

  1. Ostatni makijaż zdecydowanie wygrywa, bo dzieje się najwięcej :) Powodzenia na egzaminach ! ja nie mogę się zdecydować, aby zacząć kurs..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, dzieje sie najwięcej, mogłam się wyszaleć :)
      Chyba lepiej zacząć jak najszybciej, zanim wejdą kolejne podwyżki, zmiany, pytania i inne utrudnienia :c

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się makijaż Lindy i i Eweliny, ale wszystkie są bardzo ładne!
    Powodzenia na egzaminach... Ja tam na razie nie zdaję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaja i Marta Agata i Kamila to moje faworytki! Bardzo podobaja mi sie te naturalne makijaze ale z pazurem! Pozostale tez bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daria! Prze prze prze przepiękna dziewczyna! :) Tajemniczość w oczach i ten makijaż świetnie ze sobą grają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie makijaże są ładne ale ja lubię mocniejsze makijaże dlatego najbardziej przypadły mi do gustu makeup-y Lindy i Eweliny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Kaja i Marta rządzą!!!
    Może to za sprawą brwi. Obydwie mają bardzo ładne.
    Ogólnie wszystkie dziewczyny super :)
    Bardzo ładne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria i Kamila <3
    niebieskich makijazy nie lubie i sie chyba nie przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne! Każdy ślicznie wykonany!
    Ten ostatni, ze srebrnym brokatem bardzo przyciąga uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni podoba mi się najbardziej, ale wszystkie są super i każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo tak ten ostatni makijaz genialny :D ja lubie mega mocne makijkaze tym bardziej na jakas impreze ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))