czwartek, 5 lutego 2015

Recenzja pędzelków do twarzy Bdellium Tools , pędzelki do korektora i kamuflażu : 949, 947, 542 oraz 936

Hej!
Dzisiaj mam dla Was drugi odcinek serii recenzji o pędzelkach do twarzy Bdellium Tools :)
Dzisiaj pod lupę bierzemy pędzelki do korektora i kamuflażu :) Przypominam że już jest filmik z pędzelkami do podkładu, następne będą o pędzelkach do: pudru, bronzera-konturowania oraz różu :)

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z recenzją!!





Co sądzicie o pędzelkach i recenzji.?? 
Znacie tą firmę, lubicie, macie, kusi..? ;)

Możecie mi powiedzieć czy muzyka we filmiku nie jest zbyt głośna..? W poprzednim chyba była proszę napiszcie ;) 

8 komentarzy:

  1. Kusi, kusi, a najbardziej przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka nie jest za głośna :) Świetne te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinie, cieszę się , ponieważ ostatnio podobno była zbyt głośna ;)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o nich : ) ale kolorek mają fajny : )

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ze słyszenia ale ciezko je kupic pojedynczo w PL :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojedynczo nie można kupić jedynie Yellow Bambu :)

      Usuń
  5. ogladałam ! :3 chce te pędzleki 'D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))