poniedziałek, 9 lutego 2015

Swatche lakierów hybrydowych SEMILAC Diamond Cosmetics - 41 kolorów!! :3

Hej! 
Dzisiaj pragnę zaprezentować Wam moją kolekcję lakierów hybrydowych Semilac firmy Diamond Cosmetics :)
Swoją przygodę z tymi lakierami zaczęłam w maju zeszłego roku, Początkowo dostałam do przetestowania dwa kolorki, bazę oraz top. Szybko zakochałam się w jakości Semilac i regularnie odwiedzam hurtownię, która jest w Poznaniu :)
Lakiery tej firmy zyskują ostatnio coraz większą popularność a że mam sporą kolekcję to chcę Wam pokazać ich kolorki. Niestety na stronie-sklepie często wyglądają inaczej niż w rzeczywistości więc uważam, że ten post będzie przydatny :)

Niebawem nagram filmik o manicure hybrydowym a w nim wszystko co i jak, postaram się porządnie wyczerpać temat ;)

Kolorki na powyższym zdjęciu w wielu lakierach wyszły takie 
jak powinny na zbliżeniach, polecam zerkanie i tu i tam :) 



A teraz kolorki z bliska !


001 Strong White - piękna, doskonale kryjąca czysta biel. Uzyskamy krycie przy 2 warstwach jednak ja zawsze wybieram 3 cieniutkie :)
092 Shimmering White - holograficzne, maciupkie drobinki zatopione w mleczno-białym lakierze. Zawsze nakładam jedną warstwę 001 i dwie 092. Jest doskonały do innych lakierów, które po 1 warstwie stają się bardziej mleczne i mają te boskie holograficzne drobinki
032 Biscuit - Piękny bardzo jasny róż, pełne krycie przy trzech warstwach. Gdy się postaramy przy jednej warstwie nada się do frencza, zostawiając niewiele kryjący jasny, mleczny kolorek
054 Pale Peach Glow - Nazwa mówi wszystko : "blada, błyszcząca brzoskwinia". Jaśniutka pastelowa brzoskwinia z delikatnymi, subtelnymi wręcz drobinkami - wydaje mi się, że są złote :)  Przepiękny kolor, ma swój urok, pełne krycie przy trzech warstwach

003 Sweet Pink - Piękny pastelowy róż, doskonały kolor! Kryje przy dwóch warstwach, jednak ja wybieram trzy cieniutkie.
060 Bubblegum Pink - Nazwa znów bardzo trafna, piękny róż który od razu kojarzy się z gumą balonową :) pełne krycie przy trzech warstwach
007 Pink Rock - Po raz kolejny - przepiękny róż. Intensywny, lecz nie ma w nim ani grama landrynkowatości, jest w dobrym guście, idealny w każdym wieku i na każdą okazję, malowałam nim i młode dziewczyny jak i Panie 50+ :)  Pełne krycie po dwóch warstwach
011 Purple Diamond - Zgaszony, ciemny róż, jak poprzednik idealny w każdym wieku i na każdą okazję :) Pełne krycie po dwóch warstwach

059 French Lilac - bardzo delikatny lawendowy kolorek. Pełne krycie przy trzech warstwach.
035 Bright Lavender - Ciemna, intensywna lawenda. Kryje przy dwóch warstwach, ale ja wybieram trzy cieniutkie :)
036 Pearl Violet - Po raz trzeci lawenda. Ale ta już kompletnie inna niż poprzednie, zdecydowanie ma w sobie niebieski. Kolor (kilka razy to powtórzę) nieoczywisty. Kryje przy dwóch warstwach.
034 Mardi Gras - Fuksjowy fiolet. Absolutnie piękny i niestandardowy. Coś jakby jaskrawa śliwka. Poznałam go na początku mojej Semilac'owej przygody, teraz mam trzecią buteleczkę ;) pełne krycie przy dwóch warstwach jednak ja wybieram trzy :)

083 Burgundy Wine - Piękna, zgaszona śliwka. Jak dla mnie bardzo jesienna, piękna. Pełne krycie przy dwóch warstwach
102 Pastel Peach - To jeden z tych który zachwyca każdego. Bardzo trafna nazwa - pastelowa brzoskwinia. Mniam! Kryje przy dwóch warstwach jednak ja wybieram trzy cieniutkie.
006 Classic Coral - czyli koral :) Piękny, najlepszy odcień koralu. Wyjątkowy, klasyczny, przemawia do wszystkich! Kryje po dwóch warstwach ale ja wybieram trzy cienkie :)
062 Poppy Red - Intensywna, ostra, krwista czerwień. Wybiera ją każda dziewczyna która przychodzi po czerwone paznokcie, mówią o krwistej czerwieni a potem ze ten kolor jest idealny :) Niestety tutaj krycie nie najlepsze, pełne przy czterech cieniutkich warstwach jednak jeśli coś będzie zalegać za paznokciem będzie to widoczne, trochę ale jednak coś przebija. Najlepiej nałożyć pod niego kolorek 001 :)

070 Pearl Red - ciemna, zgaszona, intensywna czerwień z drobinkami. Piękna, idealna na gwiazdkowe pazurki :) Kryje przy dwóch warstwach, jednak ja wolę trzy cieniutkie :)
098 Elegant cherry - Kolor taki jak poprzedni, ale bardziej wiśniowy i z delikatniejszymi drobinkami.  Kryje przy dwóch warstwach, jednak ja wolę trzy cieniutkie :)
103 Elegant Raspberry - Cudowny kolor, czerwony malinowy. Polowałam na niego w hurtowni przez pół roku - cały czas był w brakach, wysprzedany. Teraz się nie dziwię - ledwo go mam a jest już ze sporym brakiem ilościowym :) Przepiękny, nieoczywisty. Bardzo elegancki, jednak szalony. Pierwsza warstwa potrafiła dziewczyny przestraszyć - neonowy róż ;) Pełne krycie po trzeciej warstwie :) Kolor jest w rzeczywistości intensywniejszy niż na zdjęciu.

042 Neon Raspberry - Po prostu neonowy róż :) Jak to neon - idealny na lato. Neonki mają słabsze krycie - nakładam najpierw jedna warstwę 001 a potem dwie tego kolorku i jest super. Jest bardziej intensywny niż na zdjęciu ;)
045 Electric Orange - Neonowy pomarańcz, idealny na lato. Neonki mają słabsze krycie - nakładam najpierw jedna warstwę 001 a potem dwie tego kolorku.
040 Canary Green - Neonowa żółć, doskonała na lato. Nakładam najpierw jedna warstwę 001 a potem dwie tego kolorku.
041 Caribbean Green - Neonowy zielony, idealny na lato, krycie jak przy poprzednich neonkach :)

023 Banana - kolor absolutnie i doskonale bananowy. Piękny, delikatny a bardzo soczysty! Doskonały na lato, ale sprawdzi się o każdej porze roku :) Pełne krycie przy trzech warstwach.
072 Caribbean Sky - Kolorek miętowo błękitny. Bardzo delikatny i piękny! Przez swoją delikatność ma problemy z kryciem, nakładam warstwę 001 a potem dwie jego :)
022 Mint - Mięta w najczystszej postaci, idealny odcień który w sobie rozkochuje! Najlepszy na lato, ale zachwyci o każdej porze roku! Pełne krycie przy trzech warstwach.
048 Bright Emerald - Jakbym miała wymyślić nazwę dla tego koloru to bym miała nie lada wyzwanie! Ale firma sobie z tym poradziła - ,,jasny szmaragd", bardzo trafnie, kolorek jedynie nieco bardziej zielonkawy od szmaragdu :) Pełne krycie przy trzech warstwach.

020 Green Glass - Piękny mieniący się turkus, świetny i nieoczywisty kolor! Pełne krycie przy trzech warstwach.
021 Turquoise - Śliczny kolor, ma w sobie turkus lecz jak dla mnie jest zbyt zielony zeby go nazwać turkusem ;)  Pełne krycie przy dwóch warstwach.
079 Dark Green Pearl - Perłowa, bardzo ciemna zieleń! Ma w sobie nuty szarości, idealna na zime oraz jesień. Pełne krycie przy dwóch warstwach.
078 Deep Green - Bardzo ciemna zieleń o ciepłym odcieniu, taka tropikalna ;) Doskonała na jesień i zimę. Pełne krycie przy dwóch cienkich warstwach, lepiej nie nakładać trzeciej ponieważ wtedy staje się czarna ;)

074 Prussian blue - Piękny, nieoczywisty kolor, pomieszanie kolorku morskiego i butelkowej zieleni, przepiękny. Pełne krycie przy trzech warstwach.
031 Black Diamond - Czyli po prostu czysta czerń! Trzeba nakładać szybko i zamalowywać dodatkowo końcówki paznokci ponieważ się ściąga, tak jakby kurczy. Gdy ją opanujemy mamy piękną czerń która całkowite krycie uzyskuje już po pierwszej warstwie :)
037 Gold Disco - Piękne, mieniące się złoto. Jest to tak właściwie lakier bezbarwny który ma w sobie zatopione miliony drobniutkich brokacików. Doskonały szczególnie na karnawał. Pełne krycie przy trzech warstwach.
094 Pink Gold - Nazwa idealna; różowe złoto. Solo wygląda na bardziej złoty niż w zestawieniu z czysto złotym poprzednikiem.  Doskonały szczególnie na karnawał. Pełne krycie przy trzech warstwach.

105 Stylish Grey - Klasyczny, jasny i zdecydowanie zimny odcień szarości. Pełne krycie przy trzech warstwach.
016 Grey - Ten szary mnie zachwyca! Szary jakby z dodatkiem brązu i fioletu. Piękny, ciepły i nieoczywisty kolorek. Solo wygląda na bardziej szary niż w zestawieniu z 105 :) Kryje przy dwóch warstwach, ale ja wybieram 3 cienkie ;)

029 Espresso - Idealny kolor mlecznej czekolady, ciepły brąz idealny na jesień ale sprawdzi się w każdej porze roku. Pełne krycie przy dwóch warstwach.
044 Intense Blue - Piękny, soczysty i idealny błękit.  Pełne krycie przy trzech warstwach.
086 Full Moon - Gwieździsty, błyszczący royalowy granat! Piękny, sprawdzi się szczególnie zimą ale zachwyci o każdej porze roku :) Pełne krycie przy trzech warstwach.
085 Deep Ocean - Ciemny, perłowy, jeansowy granat. Ulubieniec mojej mamy ;) Pełne krycie przy trzech warstwach.


Szczególnie polecam :
001, 092, 003, 035, 036, 034, 102, 006, 103, 023, 022, 074, 037, 094, 017 :)
Najczęściej zużywane :
latem wszystkie cztery neonki, 023, 022, 037, 031, 001, 054, 007, 102, 062, 103.



A Wy znacie tę firmę, lubicie.? 
Koniecznie napiszcie jakie kolorki spodobały się najbardziej! :) 



28 komentarzy:

  1. Nawet nie umiem się zdecydować który kolor najbardziej mi się podoba ! prezentują się cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Omatko! Jakie cudowności ! Ja wczoraj zrobiłam zamowienie - lampa lakiery i wszystko inne co potrzebne ! Jestem mega ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ! <3 ja swoją przygodę z hybrydami zaczęłam przypadkiem, zarobiła sporo kasy na Świątecznych ozdobach, no i za namową koleżanek zdecydowałam się na najtańszy zestaw startowy z allegro, wsiąkłam. Odrazu zaczęłam szukać dobrych hybryd w przystępnej cenie i trafiłam na Semilaca dzięki Twojemu blogowi :D moja kolekcja liczy już 8 kolorów są to 001,003,008, 035, 037, 040, 048 i 033 <3 i nadal chcę więcej ! zapraszam Cię na mojego raczkującego bloga ;) i nie jest to żadna reklama tylko liczę na drobne podpowiedzi jakbym coś robiła nie tak :P pozdrawiam :) http://klaudynkakreatywnie.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny piękne są te kolory ! takie cudowne głębokie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam firmę i mam parę kolorków :) Ale nie tak dużo jak Ty :P Pozazdroscić można takiej kolekcji :D Uwielbiam 035- zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia pewnie dlatego że uwielbiam fioletowy :) lubię też 023, 003, 006 i 044. No i zamierzam się na wiosnę zaopatrzyć w nowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka, fajnie zobaczyć te wszystkie kolorki na realnych zdjęciach :) Od siebie polecam Ci jeszcze kolorek 081 i 008 - są świetne i kobietki często się na nie decydują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe neony i te ze zdjecia pod neonami podobaja mi sie najbardziej!
    A co do samych lakierow to ja sobie powiedzialam, ze skoro wszyscy je maja to ja nie ;) znajde inna firme do wychwalania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory. Ja się jeszcze nie umiem zdecydować na hybrydy. Najpierw muszę zrobić raz u kosmetyczki i zobaczyć jak się będą trzymały i wtedy zdecyduję o zakupie swojego zestawu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej hurtowni w Poznaniu kupujesz lakiery? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna kolekcja :) ja posaiadam jak narazie tylko 12.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ze piszesz ile warstw potrzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się właśnie wydawało że może to być przydatna informacja :)

      Usuń
  12. Dzięki Tobie skusiłam się na zakup hybryd :D szczególnie jestem zadowolona z holograficznych drobinek (092) - gdyby nie Twój post to nawet nie zwróciłabym uwagi na ten lakier! Zrobiłaś super robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ile razy wystarcza jeden lakier Semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie używam lakierów tylko do gładkich pazurków, czasem jeden jest inny, czasem robię ombre na które zużywam więcej lakieru, czasem wzorek, nie jestem w stanie określić na ile użyć starczy lakier :c

      Usuń
  14. Przepiękne są te kolory. Wielka szkoda, że na orginalnej stronie Semilaca nie każdy kolor wygląda 1 do 1 jaki na prawde jest

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolekcja!! A skąd ta piękna puszka w kształcie serca? Gdzie można taką dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, już się troszkę powiększyła :) To jest metalowe serduszko po bombonierce Wedel , z pół roku temu jeszcze były do kupienia na allegro :)

      Usuń
  16. Czy french to dobry pomysł na początek przygody z hybrydą semilac czy może odradzacie, bo trudno się robi samodzielnie i potrzeba dużo wprawy? Chcę kupić zestaw startowy i zastanawiam się nad kolorami, najbardziej lubię właśnie french, ale nigdy nie robiłam hybrydowego sobie sama, zwykły wychodzi mi w miarę przyzwoicie. Co radzicie? Czy może lepiej iść w jednolity kolor?

    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli najlepiej czujesz się z french'em to zainwestuj w takie lakiery :) Z hybrydą jest wiele łatwiej niż ze zwykłymi lakierami, każda warstwa jest utwardzona więc białe końcówki możesz poprawiać bez niszczenia tego co pod spodem: albo zmazać suchym wacikiem bezpyłowym i od nowa, albo tak: zamaczasz w cleanerze pędzelek płaski lub skośny i zmazujesz nim krzywą, czy za grubą linię nadając odpowiednią grubość, to bardzo proste i skuteczne, zazwyczaj tak robię bo nawet jak końcówka wyjdzie taka jak chcę to taki trik pędzelkiem ją wyostrza i jest idealna :) Polecam zakup lakierów 001 i 002. Baza, 002 , 001 , 002 i top. Polecam zakup nowej, witaminowej bazy i TOPU no wipe :)
      Miłej zabawy!

      Usuń
  17. a jak się nazywa ta hurtownia proszę o adres i nazwę☺

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak się nazywa ta hurtownia proszę o adres i nazwę☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))