środa, 9 kwietnia 2014

Makijaż kolorowy, różowo-fioletowy :)

Witajcie Kochane! Dzisiaj mam dla Was makijaż w kolorach, które raczej rzadko pojawiają się na moich powiekach :)  Kiedyś róży nie nosiłam ich w ogóle, nawet kapeczki ale teraz zaczynają mi się coraz bardziej podobać :)
Ogólnie gust mi się zmienia, ja chyba ,,kobiecieję" :D Myślę nad postem o tym za jakiś czas :) Najlepiej o mojej zmianie wiedzą Ci, co mnie znają. Ktoś chętny na taki post.?? :)

Makijaż wykonałam dawno, próbowałam dojść do tego kiedy i patrząc zdjęciach do tego doszłam :) po odrostach, a właściwie po ich braku stwierdzam iż jest to styczeń! Ogólnie to mam jeszcze trochę zaległych makijaży, ale nie wiem czemu dodawanie ich mi jakoś tak nie wychodzi..

Kto śledzi mój fanpage to wczoraj widział zapowiedź tego makijażu, która wyglądała tak:





Jeszcze chciałam się Wam czymś pochwalić!
Moja kolekcja pędzli ostatnio intensywnie się powiększyła! A o pędzelki firmy Bdellium Tools! Ja nie mogę, one są takie przecudowne!! Na promocji, jaka ostatnio była na sklepie firmy kupiłam zestaw 12 pędzli do makijażu oczu, którego stała cena to 229,90 zł a po promocyjnej zniżce (-15%) zapłaciłam za nie ok 195 zł! To wychodzi około 16 zł za jeden pędzelek, jak mogłam nie kupić? :) Pędzelki są zdecydowanie warte tej ceny (230), bez promocji cena jednego to ok 19 zł, czyli kupienie zestawu jest bardzo opłacalne. Lin k do zestawu tutaj
Ale to nie koniec dobrego :) W ramach małej współpracy z firmą dostałam mój wymarzony i przesłodki pędzel 990P! A do tego pędzelek dla Was, o który możecie zawalczyć w rozdaniu! na facebooku albo blogu!



Tak więc przechodzimy do makijażu, mam nadzieję, że listę kosmetyków wypiszę prawidłową, przypomnę sobie wszystko, czego używałam.

Oczy:
- baza pod cienie Lumene
- cienie wypiekane Glazel Visage nr 10, nr A (przepiękny cień! Brzoskwiniowo pomarańczowy, ale czasem różowy - cudo!)
- matowy cień prasowany Glazel Visage S16
- cienie z paletki Sleek MakeUP CANDY : matowy, jasny róż oraz ciemny i jasny fiolet
- cień MIYO OMG Eyeshadows nr 01 White
- czarny tusz do kresek e.l.f.
- tusz do rzęs Oriflame Master Curl
- biała kredka do oczu Glazel Visage

Twarz:
- baza pod makijaż Oriflame Very me
- korektor pod oczy Paese Clair nr 2 Jasny Beż
- kamuflaż Catrice nr 010 Ivory
- podkład Paese Long Cover Fluid nr 01 Jasny beż
- podkład w remie KOBO nr 405 Suntanned (modelowanie)
- puder fiksujący Glazel Visage
- róż mineralny Glazel Visage nr 1

Brwi:
- zestaw do brwi Oriflame Beauty










Jak się Wam podoba..? :) 
I jak ja się Wam widzę w takich kolorach.?! :) 
Ja lecę, bo właśnie listonosz przyniósł moją nagrodę wygraną w konkursie Vipera!! <3 




Przypominam o rozdaniu
i konkursie na makijaż!!


Miłego dnia! :*

41 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak kolorów nie lubisz bo bardzo do Ciebie pasują :) chętnie zobaczyłabym jak "kobieciejesz" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może przygotuję o tym post, w sumie byłoby ciekawie!
      Czasem rozmawiamy z Chłopakiem jaka ja byłam jak się poznaliśmy te prawie 3,5 roku temu a jak wyglądam teraz. Eee.. Trochę inaczej :D

      Usuń
  2. bardzo ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż, takie kolory Ci zdecydowanie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kobiece kolorki, podoba mi się to połączenie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuję CI te kolorki!!!:) mi się podoba;)
    Ja przygotowałam coś spokojniejszego dziś:)) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. na moje wyglądasz super w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moje pędzle urząd celny przetrzymuje od stycznia :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki;)
    ja ostatnio kupiłam pędzelki Maesto na targach ale te strasznie mnie kuszą:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je :) Maestro mam tylko do konturowania twarzy więc nie mam porównania.. Ale te są fenomenalne! Kocham tę firmę całym moim makijażowym sercem! :D

      Usuń
  9. Poluję na te pędzle, w przyszłym miesiącu chcę je kupić - taki prezent dla siebie, bo za pieniążki z tej wypłaty kupuję oświetlenie do zdjęć i filmików :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty się nawet nie pytaj czy ktoś chętny na post tylko wstawiaj! :) Fantastyczna kolorystyka, super do Ciebie pasuje! Zazdroszczę z całego serca tych pędzelków. Szkoda że takie drogie. Ale może jakoś pojedynczo by skompletował fajny zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kolorki !!! zazdroszcze pedzli slyszalam ze sa cudowne !!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorystycznie super. fiolety są stworzone dla brązowych oczu, więc pasują Ci. bardzo ładnie wyszło :)
    a ja też się przymierzam do tego zestawu. tylko tak jakoś kupiłam już co innego i znowu muszę oszczędzić (lub zarobić ^^).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooooo, super ;) Marzą mi się BT <3
    A makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzeniu się nie dziwię :) Kupuj, kupuj!! :)
      dziękuję!

      Usuń
  14. Śliczny makijaż. Zresztą jak zawsze;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się te kolory :) Jak najbardziej jestem "za" zaproponowanym postem :) Też czekam na swoje pędzle z Bdellium Tools i już się doczekać nie mogę :):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kupiłaś na tej promocji jeszcze..? :) Jakie? pisz i to zaraz! :D

      Usuń
  16. Śliczny makijaż, masz talent :) / A propo konkursu to niech mama się nie martwi bo wygrasz jej jeszcze nie jedną paletkę :) Wybór był niezmiernie trudny, a Twoja praca była wśród moich faworytów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) / Z pewnością! :) Wygrała najlepsza!

      Usuń
  17. Cudowny :)
    Zapraszam do mnie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw pędzli jest super i makijaż jak zawsze też!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż i bardzo mi się podobasz w takich kolorach :-) pędzelków zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba. Lubię takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie połączenia kolorystyczne. Odważne i ładnie podkreśla kolor tęczówki:)

    P.S nie, Paese Box działa na takiej samej zasadzie jak inne Boxy. Wielka niewiadoma jeśli chodzi o kolorystykę:) Ten akurat siostra wybierała i trafiła. One są ofoliowane więc nie można sprawdzić zawartości przed zakupem;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudny- przede wszystkim Tobie świetnie pasuje, po drugie genialnie wykonany. Z jednej strony intensywny kolorystycznie, ale nie nachalny- BRAWO! Jeszcze tym bardziej, że za mną samą ostatnio chodzi takie połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny :) Ja go widzę w wersji wieczorowej z czarną roztarta kreską na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))