wtorek, 22 kwietnia 2014

Różowy, słodki makijaż z białą perłą :)

Witajcie! :*
Dzisiaj mam dla Was makijaż, który wykorzystałam do zdjęć do mojego poprzedniego posta, o tym jak kobiecieję :) > Zapraszam tu <
Jest to makijaż, który miał pokazać to, ze przekonałam się do różu i odważam się na noszenie go :) W filmiku powiedziałam, że nie jest to makijaż w którym bym wyszła.. Dopiero po nagraniu zaczęłam bardziej o tym myśleć i no nie wiem, czy bym się nie odważyła :) To obrysowanie oka czernią tłumi tą landrynkowość makijażu :)

Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia filmiku o tym, jak taki makijaż wykonać. 
Piszcie proszę opinie na temat filmiku, czy jakość jest lepsza i no ogólnie dajcie znać jak mi idzie! ;)



Użyłam:
Oczy:
- Inglot Duraline jako baza pod cienie
- konturówka Glazel Visage nr 2
- biała kredka do oczu Glazel Visage
- cienie z paletki Vipera : 21, 25, 37
- cień z paletki Sleek MAkeUP CANDY : matowy róż
- cień z paletki Sleek MakeUP ACID : neonowy róż
- cień z paletki Sleek MakeUP Ultra Matts V2 Darks : jasny beż
- czarny eyeliner w pisaku Glazel Visage
- kredka MIYO Black Smoku Eyeliner
- tusz do rzęs Pierre Rene Lash Precision
- tusz do rzęs Glazel Visage
- sztuczne rzęsy w pasku Princess Eye Lashes od BornPrettyStore

Twarz:
- baza pod makijaż Oriflame Very me
- korektor pod oczy Paese Clair nr 2 Jasny Beż
- kamuflaż Catrice nr 010 Ivory
- podkład Paese Long Cover Fluid nr 01 Jasny beż
- podkład w kremie KOBO nr 405 Suntanned (modelowanie)
- puder bambusowy Paese
- róż mineralny Glazel Visage nr 1

Brwi:
- Make Up For Ever Aqua brow nr 40
- stylizator do brwi MIYO Clever Brow! nr 02 Brown

Kolczyki:
Fioletowa Jemioła 









I jak w filmiku mówiłam, makijaż może mieś wiele wersji kolorystycznych, ja wczoraj nosiłam brąz :)





I jak się Wam taki mój słodziak podoba..? :) 


Miłego dnia! :*












29 komentarzy:

  1. Super...Ta biel u mnie z ciemniejszym kolorkiem powinna się sprawdzić :-). Muszę wypróbować takie połączenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taida rewelacja!! świetny filmik, super wyglądasz przed kamerą i bardzo profesjonalnie opowiadasz - jakbyś kręciła filmiki pół życia, bardzo dobrze się Ciebie słucha. Dopiero w kamerze widzę, jakie masz piękne włosy. Bardzo fajny makijaż, wydaje mi się,że nie wszyscy lubią białą perłę na powiece, ale ja bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe :) Ja przed 'kamerą' czuję się coraz pewniej, czuję, ze będzie jeszcze lepiej - za każdym razem łatwiej mi to przychodzi :)
      A włoski już takie długo nie poegzystują ;) Już prawie 4 lata mam tę fryzurę i najwyższy czas na zmiany!

      Usuń
  3. Podoba mi się , chociaż nie przepadam za różem , chyba , że połączonym z fioletem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeejku jaki słitaśny ten róż :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Ostatnio coś mnie też ciągnie do różu :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, lecę oglądać filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kazdy Twój makijaż jest swietny :) poklikasz w linki sheinside?:) z góry dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę czas to pewnie, że kliknę ;)
      Dziękuję, to bardzo miłe :)

      Usuń
  9. Super jest ten makijaż, podobny nosiłam w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie. chociaż ja osobiście niekoniecznie przepadam za bielą w takiej ilości na oku. ale z różem naprawdę ładnie się komponuje. wyczuwam inspirację przekwitającymi już kwiatkami wiśni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa, nic mnie nie inspirowało ;) Ale coś w tym jest!
      Ja lubię biel w makijażu, bardzo. Nawet w dużej ilości! ;)

      Usuń
  11. Biel jest bardzo potrzebna w makijażu! Ten makijaż akurat nie za bardzo mi do Ciebie pasuje, ale wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym właśnie się bardzo w nim widzę, innym raczej nie ;) Ja się czułam dobrze, ale w iwleu innych makijażach czuję się lepiej :)

      Usuń
  12. To już wiem, co powtarzamy u mnie- wersja z różem, a co...

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jest piękny, delikatny, dziewczęcy, świeży :) A na filmiku wyglądasz jeszcze bardziej kobieco niż na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Z wielką chęcią zabieram się za oglądanie filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie masz pojecia jak super sie Ciebie slucha ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi sie z odcieniem brązu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż jak dla jakiejś księżniczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))