wtorek, 15 kwietnia 2014

Połączenie szarości z bordo..

Witajcie Kochane!
Wpis miałam dodać kilka dni temu, ale tak jakoś się nie udało, nauka mnie wczoraj zawaliła a i dzisiaj jej trochę mam. Nauczyciele muszą zdążyć z pomęczeniem nas przed przerwą świąteczną!
Widok za oknem mam mało inspirujący, ciągle pada, ze szkoły wracałam w ulewie.
Ogólnie to szykuję już powolutku post o tym jak kobiecieję, już wczoraj przeszukałam komputer i znalazłam trochę starych zdjęć :D Było zabawnie, o wielu pozapominałam, nieraz było mi za siebie głupio, ale co tam!  Mam nadzieję, że wpis ukarze się jeszcze w tym tygodniu!

Dzisiejszy makijaż jest makijażem ponownie starszym, jest on z końcówki stycznia / początku lutego. Wzięłam się w końcu za dodawanie tych zaległych makijaży, trochę ich jest :)

Kosmetyki jakich użyłam:
Oczy:
- baza pod cienie Lumene
- cień MIYO OMG! Eyeshadows nr 01 White
- cienie matowe prasowane Glazel Visage: S27 (szary), S42 (bordo)
- tusz do kresek Oriflame Very me Clickit odc. Black
- podwójny tusz do rzęs Love Alpha

Twarz:
- baza pod makijaż Oriflame Very me
- korektor pod oczy Paese Clair nr 2 Jasny Beż
- kamuflaż Catrice nr 010 Ivory
- podkład Paese Long Cover Fluid nr 01 Jasny beż
- podkład w kremie KOBO nr 405 Suntanned (modelowanie)
- puder fiksujący Glazel Visage
- róż mineralny Glazel Visage nr 1

Brwi:
- zestaw do brwi Oriflame Beauty












I jak się Wam podoba takie połączenie kolorów..? :)


Chciałam Was jeszcze zaprosić na pewien blog o nauce języków obcych.. Za dużo o nim nie powiem, ponieważ blog dopiero się rozwija, ale już widać że będzie super! Bardzo fajne jest to, że wpisy są pisane i po polsku, i po angielsku. Myślę, że przyda się on wielu osobom :) Blog znajdziecie tutaj : Klik 





Miłego dnia! :*   







30 komentarzy:

  1. Piękny makijaż , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż! Zdążyłam już zapomnieć, jaki czar ma w sobie szarość *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zdecydowanie za rzadko jej używam! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ślicznie Tobie to wyszło i do tego ta idealna kreska!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, barwy gołębia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglada to polaczenie a nie pomyslalabym;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie!

    Ja ciągle nie mam odwagi, by użyć bordo, czy czerwieni na oczach... ;-P

    Choć bardzo mi się to podoba u innych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy takiego problemu nie miałam, odwagi mi nie brakuje :D Musisz się odważyć! ;)

      Usuń
  7. Piękne matowe cienie ;) Bardzo podoba mi się Twój styl, z przyjemnością przeglądam zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kombinacja! Musze wypróbować z bordem. Mam takowy ale nie używany bo solo w nim wyglądam słabo:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bordo jest piękny :) A jaki masz dokładnie cień..? Bo ja szukam takiego jeszcze ,,prawdziwszego" bordo :)

      Usuń
  9. piękny makijaż, sporo kolorów, które widać dopiero po wpatrzeniu się

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodziewałam się, że bordo będzie bardziej intensywne. Nie wiem tak jakoś mi się kojarzy . Makijaż oczywiście perfekcyjny. Idealnie roztarty. Zazdroszczę ręki :)
    Zastanawiam się mocno nad zestawem do brwi z Oriflame. Ja Ci się nim pracuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie poszukuję takiego jeszcze ,,prawdziwszego" bordo jak to napisałam w komentarzu gdzieś tam wyżej :) dziękuję! :)
      jest świetny! Bardzo dobrze napigmentowany, cienie trzymają się calutki dzień :) Polecam jak najbardziej. Co prawda teraz zakochałam się w Aqua Brow, ale jak robię się na szybciutko, bo zaśpię albo coś to łapię za te cienie. Maluję też nimi inne dziewczyny i nie słyszałam od nich złego słowa, jeśli chodzi o makijaż brwi :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny, uwielbiam takie cieniowanie i połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie CI wyszlo ! myslalamz e bedzie jakos bardziej widoczna roznica i granic apomiedzy tymi dwoma kolroami a tu super ;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko da się połączyć:) Bardzo się cieszę, ze makijaż się podoba :))

      Usuń
  13. Lubie takie zestawienia kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że bordo nie należy do moich ulubieńców jeśli chodzi o makijaż, ale w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny makijaż, te kolorki - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się zestawienie tych kolorów :). Kreska jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba przyznać, Że to zestawienie kolorystyczne bardzo ładnie prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski makijaż :) Pomożesz ? :) dla mnie to bardzo dużo znaczy , a wystarczy tylko kliknąć :)http://doorissbloog.blogspot.com/2014/04/sheinside-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładniutki, chyba nowa lampa do Ciebie dotarła, bo widzę świecidełka w oczkach :d

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam bordowe makijaże :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))