poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Makijaż pastelowy . . Jak uzyskać efekt pasteli ,,zwykłymi" cieniami..? :) +flmik!




Witajcie Kochane!
Dzisiaj mam dla Was pastelowy makijaż :) Czytając ostatnie trendy bardzo spodobały mi się w nich pastele i zapragnęłam ozdobić w nie swoje oczko, ale . . Ja nie mam pastelowych cieni! To mnie jednak nie powstrzymało, pomyślałam sobie jak można je uzyskać i trafiłam za pierwszym razem, od razu się udało ;)
O tym, jak to zrobić nagrałam filmik :






Banalne, prawda.? :)
Przy okazji bycia przy filmiku zapraszam Was serdecznie do subskrypcji, wiem, że jeszcze te filmiki nie są idealne, ale to dopiero mój trzeci ;) Myślę, że nie jest źle! Jeśli filmik sie podoba, klikajcie kciuki w górę, piszcie swoje opinie co do makijażu i co do filmiku, czekam!

A teraz trochę więcej o makijażu:
Użyłam:
- Inglot Duraline jako baza pod cienie
- cienia MIYO OMG! Eyeshadows nr. 01 White
- cieni prasowanych matowych Glazel Visage : 102, 105, S16, 114, S60
- eyelinera w żelu MakeUp Geek odc. Immortal
- podwójnego tuszu do rzęs (ale jednej części) Love Alpha
- sztucznych rzęs Prencess Eye Lashes 10 par
- białej kredki do oczu Glazel Visage









Jeśli spodobały się Wam rzęsy zapraszam do zakupu! Dostałam od firmy kod, który obniża wartość zakupów o 10%! A to nie wszystko . . wysyłka jest darmowa! Link do rzęs TUTAJ
A oto kod:






Na koniec jeszcze przypominam konkursie na makijaż i rozdaniu, które organizuję z okazji roczku bloga!! :)

Pierwsza praca na konkurs już doszła! ;)


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) i super pomysł jak zrobić pastelowe kolorki.... jeszcze takiego sposobu jeszcze nie widziałam, w sumie nie widziałam żadnego :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też właśnie żadnego nie widziałam i pomyślałam, że czas coś wymyślić! ;)

      Usuń
  2. Świetny efekt, uwielbiam pastele są takie świeże i dziewczęce, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam pastele, lecę oglądać filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie każdy wygląda w kolorach tak dobrze jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  5. proste makijaże są zazwyczaj najpiękniejsze;) sama uwielbiam pastele :)

    pozdrawiam i zapraszam na ocenę nowego makijażu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pasteli spróbowałam pierwszy raz i już też uwielbiam :))
      również pozdrawiam! ;) :*

      Usuń
  6. Cudny makijaż, uwielbiam pastele :) Dziewczyny nadsyłajcie pracę na konkurs żebym miała z kim rywalizować hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Prac póki co więcej nie ma, ale już jest kilka deklaracji co do wzięcia udziału :))

      Usuń
  7. Bardzo lubię patrzeć na takie kolorowe makijaże :) Paleta barw, niczym rajski ptak! Sama jednak pozostaję wierna naturalnym kolorom ziemi, brązom, beżom i ciemnej zieleni :) I w sumie do moich zielonych oczu inne kolory nawet nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))