wtorek, 18 czerwca 2013

Brąz zawitał znów :)

Jak widać po tytule - dzisiaj przedstawiam makijaż brązowy. Po poście z makijażem a la Kat Von D zauważyłam, że chyba podoba się Wam brąz :) Pierwszy raz otrzymałam tyle komentarzy, ale to motywuje, dziękuję!:)
I specjalnie z tej okazji w niedzielę zrobiłam też makijaż w brązie. Mam nadzieję, że również Wam przypasuje! Ogólnie to rzadko ubieram powieki w ten kolor. Jakoś mi nie do końca gra z moimi brązowymi tęczówkami i ogólnie lubię koloorki :)

Wiecie co . . od jakiegoś czasu szukam 2 cieni na których bardzo mi zależy! Są to cienie w kolorach: bordo mięta.  Możecie mi jakieś polecić.? Gdzie w ogóle można takie dostać, bardzo bym je chciała!:)

Przechodzę do makijażu . .
Użyłam:
- bazy pod cienie KOBO Professional
- paletki IsaDora Eye shadow quartet odcień 31 Gold
- paletki Sally Hansen The Metallic odc. 1040-20
- kredki do oczu Catrice Kohl kajal białej
- tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- tuszu do rzes Oriflame Volume Build

Tak prezentuje się ów brąz:






I jeszcze jak ten makijaż prezentuje się z resztą buzi =]






Co powiecie na to..? :) 





4 komentarze:

  1. Ładniutki, taki delikatny, super do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. taki delikatny makijaż najbardziej lubię, brązy to moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz w tym brązie - niezwykle promiennie - podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukaj w Inglocie, a znajdziesz!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))