poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nadrabiam przerwę! :)

Witajcie!
Niestety ale w ten weekend jak widać dodanie wpisu mi całkowicie nie wyszło. Rodziców nie było i czas miałam tylko żeby coś ogarnąć i wyjść.
Ale dzisiaj nadrabiam . . Ogólnie to dzisiaj zajmuję się DIY ;D Czyli przerabiam kolejne spodenki i modyfikuję podkoszulek :)
CHCECIE ŻEBYM ZNOWU POKAZAŁA HISTORIĘ MOJEGO DIYowania..?? :))
Dopiero usiadłam na spokojnie, uff . . ale z tym roboty - mam nadzieję, że warto! ;)
Ogólnie to chyba przestanę robić zdjęcia ,,sprzęt" . Będę wypisywać kosmetyki których użyłam, ale już bez zdjęcia bo ogólnie to zdjęcia makijaży robię w 95% tuż przed wyjściem i nie robie wtedy zdjęć kosmetyków a jak chce dodać wpis to dopiero sobie o tym przypominam. Tak więc kończę ze zdjęciami ,,sprzęt", chociaż kiedyś może się jeszcze takie pojawi, a jakby interesowałby Was jakiś np. cień to piszcie, pokażę go, może coś o nim napiszę :)
Dzisiaj mam dla Was 2 makijaże i manicure! :))
Do rzeczy:

Najpierw pazurki i śliczne, pyyyszne truskawki!! :) 
Użyłam lakierów:
- Oriflame Very Me Getaway odcień Turquoise
- Maybelline Colorama #86

Oto pazurki:



Na zdjęciach wyglądają tak średnio . . ale w rzeczywistości świetnie! Kolorki tak różne a tak wspaniale się łączą, szkoda, że zdjęcia tego nie oddają ;)


I teraz makijaż nr. I :
Niestety nie ma zbliżenia oka - zdjęcia były na szybcika, ale chyba całą magię tego makijażu widać :))
Użyłam:
- Kredki do oczu Catrice Kohl Kajal białej
- Tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- Tuszu do kresek Oriflame Volume Build

I mejkapik (piątkowy) : 


 No i pazurki jeszcze raz, no :))  A dłoń mam ufyflaną od truskawki! ;O 




Teraz makijaż nr II:
Użyłam:
- Kredki do oczu Catrice Kohl Kajal białej
- Cienia Oriflame Very me Eye envy odc. Pretty Green
- Bazy pod cienie KOBO Professional
- Paletki Sleek i-Divine ACID
- Tuszu do kresek Oriflame Very me Click it odc. Black
- Tuszu do kresek Oriflame Volume Build

I oto mejkapik dwa (sobotni) :







Jutro się pochwalę moją nową bransoletką, którą zrobiła mi mama!
Jak dobrze mieć taką zdolną mamę! :)) 


Moje myśli co chwilę rozwesela jedno: Jeszcze troszkę i wakacje!! Łii :D Nie mogę się doczekać . . Tyle się namęczyłam, tak nadwyrężyłam swój mózg, w wakacje to nawet nie proście mnie o obliczenie czegoś . . ;D


Czekam na Wasze wypowiedzi w komentarzach:
- chcesz wpis o dzisiejszym DIY.?
- co powiesz na makijaże i manicure z tego wpisu.?
- Jaką paletkę Sleeka mi polecisz.? (oprócz ACID) :))


Trzymajcie się ciepło! 
Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłam przez ten weekend. Może nie pisałam u siebie, ale Wasze blogi przeglądałam jak tylko miałam chwilę i komentowałam co ciekawe! :))





A jeszcze szepnę, że biorę udział w rozdaniu u Immenseness i z zaciśniętymi kciukami czekam na moją pierwszą wygraną!! :))





4 komentarze:

  1. Robisz przepiękną kreskę, masz już taką wprawę, jest czyściutko i schludnie. <3 Wiesz co, robienie zdjęć "sprzętu" dla mnie to tylko dodatkowy zachód. Sama rozważałam z początku takie rozwiązanie, ale prawdę mówiąc np. ja mam eyeliner z Rimmela, lecz ktoś by wykonać taki makijaż, jak ja proponuję, to nie musi zaraz tamtego kupować, tylko użyć swojego. :-) Jedynie wypisuję listę kosmetyków, kogo tam coś zainteresuje, np. kolor cienia, to wtedy sobie sprawi. Z paletkami Sleek mam małe doświadczenie, kupiłam najpierw Acid, trochę się zawiodłam, jednak postanowiłam dać drugą szansę, ponieważ wszystkie zachwyty wkoło czymś muszą być uzasadnione. Dorobiłam się jeszcze Snapshots i Sunset. Obie mogę polecić, ale tylko ze względu na cienie z połyskiem. Maty pozostawiają jak dla mnie trochę do życzenia, lepiej Inglot w tym polu sobie radzi. Widzę, że Ty jesteś kolorkomaniaczką, więc Snapshots byłaby dla Ciebie chyba lepsza, bo Sunset to takie brązy i złota, tylko jeden cień jest niebieski.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka wyczerpująca wypowiedz! :) Bardzo się cieszę, że moja kreska jest tak przez Ciebie doceniana :)
      Ta paletka Snapshots jest faktycznie interesująca, pomyślę nad nią, taaak, kocham kolorki na oczach =D
      Dzięki za wypowiedz! :)

      Usuń
  2. świetny makijaż i paznokcie też super, podziwiam Twój talent

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))