środa, 5 czerwca 2013

Wpis o braku czasu i makijaż pomarańcz z brązem :)

Witajcie :)
Ale mi ten dzień zleciał! Ze szkoły wróciłam o 15:20 , potem czekałam na obiad odpoczywając i nawet nie wiem kiedy zrobiło się już po 19! Wpis na szybciutko, bo mam mnóstwo nauki, najlepiej by było jakbym sobie dzisiaj blogowanie odpuściła ale nie mogę Was zaniedbywać :) Tym bardziej, że Kasia M ( ;* ) tak bardzo chciała wczoraj nowy wpis a ja znowuż przez naukę nie dałam rady . .
Dzisiaj makijaż weekendowy, z ostatniego weekendu - pomarańczowo brązowy.
Niestety na zdjęciu ,,sprzęt" zapomniałam o brązowym cieniu . . właściwe zdjęcie dodam jutro a także jutro napisze jakich kosmetyków użyłam, bo uwierzcie, po prostu kompletnie nie mam czasu! :(
Chciałam pokazać też dzisiejszy makijaż, ale zrobiłam tylko zdj., nie obrobiłam ich i ich nie dodam, powód tego macie powyżej . .
Także nie mam czasu by odpowiedzieć na tagowe pytania od Photoe, zrobię to jak najszybciej! :)

Teraz szybciutko wgrywam zdjątka i lecę się uczyyć ;/





I jak ja w nim wyglądam :) :



Podoba się Wam..? :) 




Uch, jutro mam kartkówkę z historii i po lekcjach piszę spr., który ma mnie wyciągnąć z zagrożenia . .
A w piątek pani mnie będzie pytać z geografii też żebym nie miała zagrożenia (postawione nie słusznie! :( )

Mam 2 zagrożenia na koniec roku..! ;O Nigdy nie miałam . . :< 
Proszę zmotywujcie mnie do nauki jakoś! 




A tak to trzymajcie się ciepło i malujcie się tak kolorowo, by przywołać lato, bo ja w czasie szkoły nie mogę!  :)


(Nie mam też czasu na makijaż w stylu Pin Up na zabawę. .  :(( Postaram się jutro i mam nadzieję, że mi Gosia wybaczy! Brak czasu taki jak nigdy . . )

Możecie jeszcze napisać jak Wam się podba mój nowy nagłówek! Będzie mi miło :)



11 komentarzy:

  1. Nie wiem jak Cię mogę zmotywować do nauki, sama mam z tym problemy :( Ale życze powodzenia :) Makijaż bardzo ładny jak zwykle i nagłowek tez mi się podoba :)Powinnas mniec więcej obserwatorów, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, chciałabym mieć więcej, bo to jednak bardzo motywuje . . Ale cieszę się nawet z tych 15, których mam :)
      Dziękuję za opinię ;]

      Usuń
  2. Zawsze co prawda miałam dobre oceny ,ale pojawiał się leń, a przy końcu roku to już szczególnie. Dobrze, że obecnie jestem od końca kwietnia na wakacjach. :) A w chwili kryzysu motywowało mnie to, że dziś wieczorem się porządnie pouczę, a potem będę mieć labę. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też MIAŁAM dobre oceny . . ale jednak liceum to liceum i można kuć a mieć zagrożenia . . Ale dam radę ;)

      Usuń
  3. Znalazłam Cię nawet tutaj! :) Lepiej jest tutaj niż na Pingerze, zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))