wtorek, 31 grudnia 2013

Moje postanowienia noworoczne! i mały opis ostatniego roku pod kątem makijażu :)

Za świetny pomysł uznałam napisanie postu o moich postanowieniach noworocznych, ponieważ będzie to pewnego sposobu motywator! Jak już to ogłoszę na świat to już muszę dać radę! :)

Moje małe podsumowanie makijazowe:
Ten rok upłynął pod znakiem makijażu, ponieważ to dopiero na sylwestra 2012/2013 pierwszy raz pomalowałam swoje powieki na kolor, użyłam pigmentów KOBO. (Makijaż ,,rasta'' :D ) I tak zaczęła się moja przygoda z makijażem, zaczęłam kupować cienie (takie najtańsze i kiepskie . . ) malowałam się nimi z użyciem aż 2 pędzelków i paru pacynek, które podbierałam mamie :) Jakoś pod koniec marca kupiłam swój zestaw pędzli Mario Luigi (haha), który służy mi do dziś ale zaraz przestanie. W maju kupiłam pierwszą ,,lepszą" paletę cieni - Sleek ACID.
 Malowałam się jedynie w weekendy, potem w wakacje i jestem tu gdzie teraz :) Maluję się  w weekendy i wolne czyli nie jakoś bardzo często.
W lipcu wygrałam swoje pierwsze rozdanie - paletkę CANDY, a potem we wrześniu od rodziców na urodziny dostałam Paletki Au Natturel i Ultra Matts V2 Darks. To były moje najcenniejsze i najlepsze cienie :) W międzyczasie dokupywałam pojedyncze cienie a w grudniu wygrałam duży zestaw kosmetyków Glazel oraz paletę 120 cieni, która jeszcze do mnie leci - tak moja kolekcja w końcu od września zaczynała jakoś wyglądać a teraz jest pełna i piękna :)
Pierwszy raz na konkursie mój makijaż wyróżniono we wrześniu w konkursie ,,Kolor", drugi raz dostałam wyróżnienie w listopadzie ,,Inspiruj się najlepszymi" a ostatnio miał miejsce mój największy sukces - I Miejsce wśród amatorów w konkursie Glazel Visage ,,Siedem Grzechów Głównych". 

Do miejsca w którym jestem, jeśli chodzi o makijaż doszłam przez rok, bo dokładnie rok temu był ten dzień w którym pierwszy raz chwyciłam za pędzle, by się umalować. 

A teraz ta chyba ważniejsza część, czyli
postanowienia noworoczne

W roku 2014 mam zamiar poważniej zająć się tym wszystkim. W ten rok zdobyłam wiedzę, uczyłam się i teraz chcę wejść wyżej. Nauczyłam się życia blogowego, od miesiąca mam fanpage . . Nowy rok zacznie się od sporych zakupów, ale mam nadzieję, że dobrze na tym wyjdę i wszystko pójdzie po mojej myśli :)
Już prawie mam uzbierane i na początku roku kupuję:
-zestaw pędzli Hakuro, kupię: H70, H 80, H77, H85, H76, H55, H24 oraz Maestro seria 150, rozmiar 22.
- 2 - 4 lakiery hybrydowe. Bardzo polubiłam robienie hybryd, robię je też innym (wczoraj np 3 razy :) ) i chcę to rozwijać
Będę zbierać i zakupię:
- paletę korektorów do modelowania twarzy
- kilka par sztucznych rzęs
- kolekcję podkładów
- Glitter gel

Postanowienia:
1. Poważniej zajmę się makijażem :
a) będę więcej ćwiczyć, próbować urozmaicać swoje zdolności
b) nauczę się prawidłowego konturowania twarzy, chowania wad i uwydatniania zalet na różnych osobach
c) będę więcej malować innych, robić metamorfozy i duużo ćwiczyć
d) podejmę się makijaży artystycznych

2. Blog, Fanpage itp
a) będę zdecydowanie częściej dodawać wpisy, mam nadzieję, że nie zakłócą tego wakacje
b) postaram się o więcej makijaży krok po kroku, więcej recenzji oraz rad
c) chciałabym zorganizować naprawdę fajny konkurs na makijaż, żeby przyciągnął wieele osób i był świetną zabawą
d) póki co są to bardzo odległe marzenia, ale może wezmę się za YouTube :)

3. Współpraca
Bardzo bym chciała podjąć współpracę z jakąś firmą kosmetyczną, oczywiście nie tam byle jaką :) Mam kilka takich, na których szczególnie mi zależy :) Będę się bardzo o to starać, już wiem, że spróbuję sił u Pierre Rene :)


Czyli ogólnie od nowego roku jeszcze bardziej biorę się za moją pasję, jaką jest makijaż! 



Możecie mnie opieprzać jak zauważycie że się nie kieruję tym planem :)) 





7 komentarzy:

  1. TRZYMAM KCIUKI !! :)))
    Szczesliwego nowego rokuuu!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i gratuluję, ponieważ ja pewnie nawet przez 2 lata nie umiałabym malować się tak pięknie jak Ty. :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wspaniała, tyle w jeden rok!!! Trzymam bardzo mocno kciuki za realizację planów!!! Na pewno wszystko się uda :-*:-*:-*

    Szczęśliwego Nowego Roku :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam! To bardzo miłe, wspierające i motywujące :) :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym zobaczyć Twoje metamorfozy. wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku :) samych sukcesów i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. zycze powodzenia tym bardziej w tych makijazowych postanowieniach bo jestes zodlniacha !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre postanowienia, realizuj je trzymam kciuki żeby spełniło się wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))