czwartek, 16 stycznia 2014

Mój makijaż pt. ,,Grudniowe Inspiracje"

Jak już wielu wie, ostatnio zakończył się konkurs na makijaż u Gosi. Makijaż jak można się domyślić miał być inspirowany grudniem.
Ostatnio miałam strasznie mało czasu, konkurs miał sie kończyć 6 stycznia, jednak koniec został przesunięty na 13 stycznia. Cale szczęście :) Bo nie mogłam znaleźć czasu na zmalowanie czegoś! A chciałam się postarać, ponieważ bardzo spodobał mi się ten temat i nie ma co ukrywać - nagrody są wspaniałe :)

Opiszę Wam ,,historię" tego makijażu, jego sens :)
Makijaż zrobiłam po swojemu, czyli coś co lubię - zabawa w szczegóły :)
Z czym kojarzy mi się grudzień.? To widać a lewej skroni: święta, prezenty, miłość i oczywiście rodzina, spotkania rodzinne (Family) i na prawej: śnieg, sanki, zaśnieżone drzewa - jak byłam dzieckiem to wszystkie 3 pory się czekało na sanki :) Oraz to co widać na powiekach - makijaż wieczorowy! Oczywiście grudzień kończy się jak wiadomo Sylwestrem :)

Mam nadzieję, że makijaż się spodoba!

Jutro postaram się wypisać to, czego użyłam, dzisiaj jeszcze czeka mnie nauka więc nie mam na to zbytnio czasu ;)






i zbliżenie na oczka: 



Makijaż ten to nie było dla mnie takie hop-siup, samo mieszanie cieni z Duraliną zajmuje trochę czasu!
Oczy mnie bolały jeszcze długo po zmyciu makijażu - od patrzenia w bok :) Trzeba było gimnastykować gałki żeby dobrze skroń wymalować :)
Ogólnie robienie napisu to trudna robota, bo patrząc w lustro nie malujemy tak jak widzimy, bo napis w rzeczywistości byłby odbiciem lustrzanym :) napisałam ,,Family" na kartce i trzymając ją tak, że odbijała się w lusterku malowałam.
Najdziwniejsze jest to, że lubię się tak pobawić :)



Jak się Wam podoba...? ;)) 




26 komentarzy:

  1. Niesamowity pomysł z tą choinką! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł jak zawsze zresztą:) Małe dzieło sztuki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle swietny pomysł :) wszystko idealne :)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie staranne wykonanie! :) Cudowny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te obrazki na kreskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! :) nie wiem jak udało Ci się wymalować tak malutkie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko! masz dziewczyno talent :) ogólnie to interesująca z Ciebie kobietka o niezwykłym imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie umialabym takich detalów u siebie zmalowac ;D genialne naprawde ;D
    robilas cos z włosami? bo takie mam wrazenie ze chyba mnie cos ominelo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, odnowiłam blondzik na grzywce od spodu :) Dziękuję! :) :*

      Usuń
    2. wlasnie, wiedzialam, ze cos jest inaczej ;D

      Usuń
  9. Piękne malowanki :) Masz rękę do detali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze, to jesteś moją faworytką. Dziewczyny zmalowały przepiękne makijaże, ale w Twoim jest "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, jak miło! :) Mam nadzieję, że dla jury również będę faworytką albo chociaż zostanę wyróżniona, byłabym taaaka szczęśliwa :)

      Usuń
  11. Oj wierzę, że musiały Cię oczy boleć, ale wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale precyzja! wprawiona rączka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. widać ze włożyłaś dużo pracy w makijaż :)
    mnie osobiście urzekły serduszka, reszta oczywiście też piękna :) zawsze podobały mi się te szczególiki w Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż i super malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za wszystkie komebtarze! Bardzo mnie cieszy to, że makijaż się podoba! To daje nadzieję :)) :*!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabawa najważniejsza! Rysunek mega! Mnie tez pieką oczy po Duraline niestety:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze, motywują mnie i zachęcają do pracy nad blogiem oraz do tworzenia postów! Czytam je wszystkie i wchodzę na blogi autorów.
Z chęcią poznam także Twoje opinie, więc miło jesli zostawisz tu po sobie ślad! :))